Мұғалімдер » СШ №46
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласы білім бөлімінің
«№46 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7262) 54-64-66
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54-64-66
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Мұғалімдер
«Педагог-модератор» біліктілік санаты берілген мұғалімдердің бұйрығы
29
тамыз
2024
«Педагог-модератор» біліктілік санаты берілген мұғалімдердің бұйрығы
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2024 жылы 2 сәуірдегі Nº72 бұйрығына және Аттестаттау комиссиясының 2024 жылғы 29 тамыздағы 6-қосымша хаттамасының шешіміне сәйкес «Педагог-модератор» біліктілік санаты берілген мұғалімдердің бұйрығы
Мектепішілік  "Үздік педагог - 2021" байқауы
05
сәуір
2021
Мектепішілік "Үздік педагог - 2021" байқауы
2021  жылдың  5 сәуір күні  мектепішілік  «Үздік  педагог - 2021»   байқауы  өтті.  Байқауға  мектебіміздің білікті  ұстаздары: тарих  пәнінің  мұалімі  Саурыкова  Назерке  Асановна,  математика  пәнінің  мұғалімі Даниярбек Роза Нұрланқыз,  география пәнінің  мұғалімі  Шыганбаева Назира  Сейсеновна, ағылшын  пәнінің  мұғалімі Есмаханбетова Бекзат Куанышевна,  орыс  тілі  пәнінің  мұғалімі Аркабаева Рыскуль  Тураровна қатысты.  Байқау  мынадай  турлардан  тұрды: І  тур: Пән бойынша тест
"Дарынды балаға - талантты ұстаз" мектепішілік жас мамандар  байқауы
31
наурыз
2021
"Дарынды балаға - талантты ұстаз" мектепішілік жас мамандар байқауы
2021  жылдың 31 наурызы  күні  мектепішілік  "Дарынды  балаға - талантты ұстаз"  атты  жас  мамандар  арсында байқау  өтті.  Байқауға  мектебімізде  жаңадан ұстаздық  еңбек  жолын  бастаған  6 мұғалім: орыс тілі пәні мұғалімі Сәрсембек Жансая,  биология пәні мұғалімі Кәдіралиева Айгерім, математика пәні пәні мұғалімі Рысбай Бағлан,  дене шынықтыру пәні мұғалімі Кубеев Абай, информатика пәні мұғалімі Дәулетбаева Дамира,  тарих пәні мұғалімі Шәкенов  Сержан  қатысты.            Сайыс мынадай 
Ел тәуелсіздігіне-30 жыл. "Тәуелсіздік - бәрінен қымбат!"
29
қаңтар
2021
Ел тәуелсіздігіне-30 жыл. "Тәуелсіздік - бәрінен қымбат!"
«Тәуелсіздік бәрінен қымбат» Қазақстан Республикасының Президенті  Қ.Тоқаевтың мақаласы бойынша педагогтар  арасында іс-шаралар ұйымдастырылды. Директордың жанындағы кеңесте талқыланып, өзекті мәселелер қаралды. Биыл қастерлі Тәуелсіздігімізге 30 жыл толады. Бұл – қайта жаңғырған қазақ мемлекеттігінің, ата-бабаларымыз аңсаған азаттықтың тұғыры нығая түскенін әйгілейтін маңызды белес. Тарих тұрғысынан алғанда, отыз жыл – көзді ашып жұмғандай қас-қағым сәт. Дегенмен, бұл көптеген халықтар үшін
"Мұғалімнің педагогтық әдебі мен мәдениеті" семинар тренинг
28
қаңтар
2021
"Мұғалімнің педагогтық әдебі мен мәдениеті" семинар тренинг
11 мая 2020 года вышел Приказ № 190 Министерства образования и науки Республики Казахстан «О некоторых вопросах педагогической этики». В этом Приказе были утверждены   Правила  педагогической этики и  Типовые правила организации работы совета по педагогической этике  в соответствии с Законом Республики Казахстан от 27 июля 2007 года «Об образовании» и   Законом Республики Казахстан  от 27 декабря 2019 года  «О статусе педагога» . Приложение 1 к приказу Правила  педагогической этики состоит из
"Тәуелсіздік-ел тілегі"
15
желтоқсан
2020
"Тәуелсіздік-ел тілегі"
--Кұтты болсын тәуелсіздік мерекеміз! Мықты болсын еліміздің керегесі. Жүректе намыс оты лапылдаған, Күш-жігері жастардың сарқылмаған. Әлі де шығар алаңға Отан үшін Қарсы аққан өзеннен өтетіндер. Жүректе намыс оты сөнбейді Кезінде ызғарына аяздың төзгендей–ақ Түсінеміз, ұғамыз Бұл күннің оңайлықпен келмегенін. Еліміз тыныш, халқымыз аман болсын!
«Сабақты зерттеу – мұғалімнің   тәжірибесін жетілдіру тәсілі»   тақырыбында  оқыту  семинары
21
қыркүйек
2019
«Сабақты зерттеу – мұғалімнің тәжірибесін жетілдіру тәсілі»
2019 жылы   21  қыркүйек   күні   №46 орта мектебінде  ПШО  тренері Ш.Қ. Альтаеваның  жүргізуімен    «Сабақты зерттеу – мұғалімнің   тәжірибесін жетілдіру тәсілі»   тақырыбында  оқыту  семинары   өтті.  Семинардың  мақсаты:   мектеп  тәжірибесінде  жүргізілетін   Сабақты  зерттеудің  әдістемесімен таныстыру.  Тренер   Сабақты зерттеуде   жапондық  ғалым Тошия Чичибудің  тәжірибесі бойынша  теориялық мәлімет бере отырып,  мұғалімдерге   зерттеу сұрағын,  зерттеу алаңын,  зерттеу кестесін қалай