«Ағылшын тілі пәнінен 11 сыныпқа арналған жиынтық бағалау тапсырмалары» әдістемелік құралы енгізілді. » СШ №46
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласы білім бөлімінің
«№46 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7262) 54-64-66
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54-64-66
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Ағылшын тілі пәнінен 11 сыныпқа арналған жиынтық бағалау тапсырмалары» әдістемелік құралы енгізілді.
15
мамыр
2025

«Ағылшын тілі пәнінен 11 сыныпқа арналған жиынтық бағалау тапсырмалары» әдістемелік құралы енгізілді.

Тараз қаласындағы №46 орта мектептің әдістемелік кеңесінің шешімімен 
2024–2025 оқу жылы
«Ағылшын тілі пәнінен 11 сыныпқа арналған жиынтық бағалау 
тапсырмалары» әдістемелік құралы енгізілді.
Оқу мақсаттары мен бөлімдер
11-сыныпта ағылшын тілі пәні бойынша оқу бағдарламасы бірнеше бөлімдерден тұрады, мысалы: 
"The Clothes Journey"
"Recent Advances in Technology"
"Reading for Pleasure"
"Work and Inventions" 
Әр бөлімнің өзіне тән оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері бар. Мысалы, "The Clothes Journey" бөлімінде: 

Оқу мақсаты: Мәтіндерден негізгі идея мен қосымша ақпаратты анықтау.

Бағалау критерийі: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты табу. 
 Тапсырма түрлері
Жиынтық бағалау тапсырмалары әртүрлі дағдыларды бағалауға бағытталған:
Оқу мақсаты    Бағалау критерийі
11.2.1    Тыңдалған мәтіннен нақты ақпаратты анықтайды11.4.2    Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты табады11.3.3    Тақырыпқа сай ой білдіріп, дәлел келтіреді11.5.3    Грамматикалық және лексикалық тұрғыдан дұрыс эссе жазады
Әдістемелік құралдың көмегімен бағалау тапсырмалары төрт негізгі дағдыны — тыңдалым, оқылым, сөйлесім, жазылым — тең қамтыды. Бұл оқушылардың ағылшын тілін жан-жақты меңгеру деңгейін анықтауға мүмкіндік берді.
Оқушылар тек грамматика емес, тілдің практикалық қолдануына да дағдыланды.
Сөйлеу және жазу кезінде өз ойын жүйелі жеткізу қабілеті артты.
 2. Оқу мақсаттарына сай бағалау тапсырмалары
Әдістемелік құралды қолданудың нәтижелері
1. Тілдік дағдыларды кешенді дамыту
Әдістемелік құрал арқылы тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым дағдылары бірдей деңгейде бағаланып, дамытылды.
Оқушылар өз ойын ағылшын тілінде еркін жеткізе алатын болды;
Жазбаша жұмыстарда құрылым мен академиялық стиль қалыптасты
2. Білім сапасының артуы
Оқу мақсаттарына сай тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығы мен тілдік құзыреттілігі артты.
Тоқсандық және жылдық қорытынды бағалар айтарлықтай жақсарды;
ЖБ және ТЖБ нәтижелерінің сапасы өсті;
Ағылшын тілін меңгеру деңгейі халықаралық талаптарға жақындай түсті (IELTS деңгейлері бойынша  C1, Proficiency, C2  Advanced ).
3. Олимпиада және жарыс жетістіктері
     Әдістемелік құрал негізінде дайындалған оқушылар республикалық, облыстық пәндік олимпиадаларда, ағылшын тілі бойынша байқаулар мен дебат турнирлерінде жүлделі орындарға ие болды. 
Мысалы: Облыстық пәндік олимпиадада 1–3 орындар; "Debate Club Challenge" жарыстарында жүлдегер атанған оқушылар; ESSAY WRITING және PUBLIC SPEAKING байқауларында белсенді қатысты.
 4. Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі артты.  Әдістемелік құралды жүйелі пайдалану мұғалімдердің бағалау дағдыларын жетілдіруге, оқу процесін нақты оқу мақсаттарына бағыттауға көмектесті.
Сабақ беру сапасы жақсарды;
Мұғалімдер ЖБ мен ТЖБ-ны сапалы жоспарлап, әділ бағалай білді;
Кері байланыс арқылы оқушылармен тығыз байланыс орнады
 Қорытынды:
Әдістемелік құралды қолдану нәтижесінде:
🔹 Оқушылардың білім сапасы артты;
🔹 Пәндік олимпиадаларда, жарыстарда жүлделі орындар иеленді;
🔹 Ағылшын тілін меңгеру практикалық деңгейге көтерілді;
🔹 Мұғалімдердің әдістемелік дайындығы күшейіп, сабақ сапасы жақсарды.
Әдістемелік құралды қолданудың нәтижелері
1. Тілдік дағдыларды кешенді дамыту
Әдістемелік құрал арқылы тыңдалым, оқылым, сөйлесім, жазылым дағдылары бірдей деңгейде бағаланып, дамытылды.
Оқушылар өз ойын ағылшын тілінде еркін жеткізе алатын болды;
Жазбаша жұмыстарда құрылым мен академиялық стиль қалыптасты.


Авторлары : Есмаханбетова Б.К., Алтынбанва Г.Ш.
                   
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив