16
қыркүйек
2024
"Сабақты зеттеу- тәжірибені жетілдірудің тиімді жолы"2024-2025 оқу жылы
Зерттеу мақсаты: Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар арқылы білім алушылардың мәтін мазмұны және форматы бойынша бағалау.
№46 орта мектеп бойынша барлығы 87 сыныптың ішінен тоқсандық оқу үлгерімі көрсеткіштері негізінде 17 сынып зерттеу жұмысына іріктелініп алынды.
№42 орта мектеп бойынша барлығы 62 сыныптың ішінен тоқсандық оқу үлгерімі көрсеткіштері негізінде 3 сынып зерттеу жұмысына іріктелініп алынды.
Ә.Молдағұлова атындағы №28 орта мектеп бойынша барлығы 32 сыныптың ішінен тоқсандық оқу үлгерімі көрсеткіштері негізінде 3 сынып зерттеу жұмысына іріктелініп алынды.
Мектептегі тоқсан бойынша параллель сынып арасындағы төмен білім сапасын көрсеткен сыныптар анықталды. Сол сынып оқушыларынан сауалнама алынып, нәтижелері талданды. Талдау негізінде жетекші №46 орта мектебінде 2 «А», «Б», «В», «Г», 3 «А», «Ә», «Б», «В», 4 «А», «Ә», «Ж», 5 «В», 6 «В», 7 «В», 8 «Д», 10 «А», 10 «Г» сыныптары қатысты. Жалпы оқушы саны – 319. Серіктес №42 орта мектебінен 6 «Ж», 5 «Д», 7 «В» сыныптарынан 67 білім алушы қатысты және серіктес Ә.Молдағұлова атындағы №28 орта мектебінен 8 «А», 6 «В», 5 «А» сыныптарынан 51 білім алушы қатысты.
1-сыныптар бағаланбайтындықтан және де 9, 11 – сыныптар мемлекеттік емтихан болатын болғандықтан алынбады.
Сыныптар анықталған соң, жетекші және серіктес мектептерден зерттеу топтары құрылды. Мектеп әкімшілігімен бірлесіп, жұмыс топтары бекітілді.
№46 орта мектебі
Модератор: Жолдыбаева Г.Б.
Зерттеу сұрағы: Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар білім алушылардың ақпаратты бағалау дағдыларын қаншалықты жақсартады?
Топ мүшелері:
Торғаева Ғ.Қ. – 5 «В»
Темиржанова С.Б. - 7 «В»
Жунсалиева Г.Е. - 6 «В»
Бақылаушылар:
Абдешова Сандугаш Хамитовна
Темиржанова С.Б.
Жунсалиева Г.Е.
Бақылаушылар:
№42 орта мектеп (серіктес мектеп)
Наржанова Рахила Ермекбаевна
Балтабаева Молдир Бейсенбековна
Раева Гулназ Пернехановна
ІІ топ
Модератор: Оспанова Ф.Н.
Зерттеу сұрағы: Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар арқылы оқушылардың ақп аратты талдау дағдыларын қалай арттыруға болады?
Топ мүшелері:
Утепбаева Н.С. – 10 «А»
Асанкулова Ж.С. – 10 «Г»
Торгаева Мария Курмансеитовна - 8 «Д»
Бақылаушылар:
Утепбаева Н.С.
Асанкулова Ж.С.
Оспанова Ф.Н.
Бақылаушылар:
Ә.Молдағұлова атындағы №28 орта мектеп (серіктес мектеп)
Байкулова Багила Шалбаевна
Жузбаева Улара Лесовна
Ешкибаева Нурила
ІІІ топ
Модератор: Шалтаева А.
Зерттеу сұрағы: Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар білім алушылардың ақпаратты бағалау дағдыларын қаншалықты жақсартады?
Топ мүшелері:
Бегешбаева Т.К. – 4 «Ж»
Сағатбекова А.Е - 4 «Ә»
Ибрагимова С.Н. – 4 «»А
Бақылаушылар:
Бегешбаева Т.К.
Сағатбекова А.Е
Ибрагимова С.Н.
ІV топ
Модератор: Зарпулова Т.М.
Зерттеу сұрағы: Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар білім алушылардың ақпаратты бағалау дағдыларын қаншалықты жақсартады?
Топ мүшелері:
Джуматаева Г. К. - 3 «Ә»
Есеева К.Т. - 3 «А»
Оралова К.К. - 3 «Б»
Ташекеева П. С. - 3 «В»
Бақылаушылар:
Джуматаева Г. К.
Есеева К.Т.
Оралова К.К.
Ташекеева П. С.
V топ
Модератор: Сатымбекова Ж.
Зерттеу сұрағы: Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар білім алушылардың ақпаратты бағалау дағдыларын қаншалықты жақсартады?
Топ мүшелері:
Казыбаева Г.М. - 2 «А»
Сиякулова И.П. - 2 «Б»
Темирбаева М.М. 2 «В»
Байтилеуова А.К. - 2 «Г»
Бақылаушылар:
Казыбаева Г.М. - 2 «А»
Сиякулова И.П. - 2 «Б»
Темирбаева М.М. 2 «В»
Байтилеуова А.К. - 2 «Г»
№42 орта мектебі
Модератор: Құлжан А.Ж.
Зерттеу сұрағы: Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар арқылы оқушылардың ақп аратты талдау дағдыларын қалай арттыруға болады?
Топ мүшелері:
Рыскулова А.К. - 6 «Ж»
Наржанова Р.Е. - 5 «Д»
Балтабаева М.Б. - 5 «Д»
Бақылаушылар:
Рыскулова А.К.
Наржанова Р.Е.
Балтабаева М.Б.
Ә.Молдағұлова атындағы №28 орта мектебі
Модератор: Калтаева Майра Муратбековна
Зерттеу сұрағы: Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар арқылы оқушылардың ақпаратты талдау дағдыларын қалай арттыруға болады?
Бақылаушылар:
Байкулова Б.Ш. - 8 «А»
Жузбаева У.Л. - 5 «А»
Ешкибаева Н. - 6 «В»